Isnin, 26 Oktober 2009

Broadband Celcom yang mengecewakan

Pengalaman melayari internet dengan menggunakan Broadband Celcom adalah amat mengecewakan dan amat pahit. Keseronokan pelayaran seringkali terbantut dengan sambungan putus dengan sendirinya dan adakalanya lembab tahap dewa. Bayangkan nak buka Google pun kadang kala kena tunggu dan refresh banyak kali, yang paling aku menyirap bila aku download bende dan dah berkira2 bende tu siap pagi esoknya, yang x bestnya talian terputus setengah jam lepas aku belah pergi tidur. Hampeh! klu bersambung sendiri x pe jugak, ni kena kita yang sambungkan dah lah jadi kena tunggu lagi untuk dapat bende yang kita download tu.
Aku telah berura2 untuk bertukar kepada talian tetap tapi budget 2010 memberikan kebebasan cukai sebanyak rm 500 membuatkan aku berfikir dua kali. Biasalah bende yang xde kualiti mesti kena dapat naungan dari kerajaan, klu harap kepada perkhidmatan memang x lakunya. Harap iklan je power...terluas konon.
Dah dapat tongkat dari kerajaan ni makin sesak la talian Broadband ni, aku x pasti Celcom bersedia atau tidak untuk mengatasi kesesakan ni. Harap2 Celcom akan berubah.

Tiada ulasan: