Isnin, 27 Julai 2009

Majalah MMA pertama Malaysia?


Akhirnya siap jugak majalah bertemakan MMA aku ni, muka depan dia korang boleh tengok kat atas. Aku dah tanya kos penerbitan kat kedai, untuk satu majalah kosnya Rm 30, ada tak pembeli?
Jadi untuk menjimatkan kos, aku jual majalah ni segar2 hasil dari printer aku dengan harga Rm 15 sebuah + Rm 5 penghantaran. Jadi sesiapa berminat nak beli majalah berkonsep MMA yang pertama kat Malaysia (dalam bahasa Melayu) boleh email kat: raja_dewayuda@hotmail.com.
Isi:
  1. Apa itu MMA
  2. Profile Faizal 'siku emas' Ramli
  3. 3 terbaik peninju K1 Max
  4. Siapa peninju Muay Thai no. 1 Kelantan
  5. Keputusan K1 Max, Champion of Champions, Malaysia Super 8 dan MMA jan-July.
Ok ini satu revolusi.

2 ulasan:

Qamaruls berkata...

faizal siku emas..... kawan saya.. hu3

Struggling engineer berkata...

Malangnya Melayu itu kuat bersorak
Terlalu ghairah pesta temasya
Sedangkan kampung telah tergadai
Sawah sejalur tinggal sejengkal
Tanah sebidang mudah terjual
Meski telah memiliki telaga
Tangan masih memegang tali
Sedang orang mencapai timba
Berbuahlah pisang tiga kali....